This site uses cookies in order to function as expected. By continuing, you are agreeing to our cookie policy.
Agree and close

News Actiune de voluntariat in Parcul National Buila-Vanturarita

In perioada 22-23 Octombrie 2010 a avut loc in Parcul National Buila-Vanturarita o actiune de voluntariat organizata de Asociatia Kogayon si Administratia parcului pentru intretinerea infrastructurii turistice.

Linkul respectiv http://www.kogayon.ro/index.php?module=announce&ANN_user_op=view&ANN_id=86
Sursă Asociatia Kogayon
Data de publicare 25/10/2010
Contributor Dorin Pop
Acoperire geografică Romania, Valcea
Cuvinte cheie Buila, voluntariat

La actiune au participat 17 voluntari de la Lafarge Romania, care au desfasurat urmatoarele activitati:

- intretinerea punctului de informare Prislop si a panourilor informative de pe doua trasee educativ-tematice: Ranger Junior si Povestile Padurii;

- remarcarea unui trase turistic: Curmatura Builei – La Troita – Izvorul Larg – Prislop;

- igienizarea a doua zone din parc: Valea Morii – Poiana Scarisoara si Curmatura Builei – Izvorul Larg.

Este pentru a doua oara in acest an cand angajati ai Lafarge Romania desfasoara activitati de voluntariat in Parcul National Buila-Vanturarita, dupa ce in luna iulie au participat la o actiune de monitorizare a traficului turistic in Cheile Bistritei, cea mai circulate zona din parc.

In Parcul National Buila-Vanturarita s-a realizat in ultimii 4 ani din diferite proiecte ale Asociatiei Kogayon o infrastructura turistica specifica, destinata informarii si constientizarii vizitatorilor dar si educatiei ecologice, care cuprinde 3 trasee tematice, 19 trasee turistice omologate (cca. 250 km) remarcate si dotate cu stalpi cu sageti indicatoare, 4 refugii turistice, 9 spatii de campare, doua observatoare fauna, un punct educativ si de informare turistica, 56 panouri informative. Toate acestea, alaturi de realizarea unor programe turistice specifice si a unor mijloace tiparite si online de promovare a parcului in context regional, contribuie la crearea unui brand de destinatie ecoturistica: Oltenia de sub Munte.

Pana la sfarsitul anului 2010 estimam ca fluxul turistic al parcului din acest an va depasi 20.000 vizitatori, dintre care din ce in ce mai multi vin aici pentru a admira in mod activ valorile naturale si culturale ale zonei.

 

Fotografii de la actiune:

http://outdoors.webshots.com/album/578862301JdsbBK?vhost=outdoors

Please note that this information has expired.